Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΟΦΘΑΛΜΙΔΗ 11-9-2020

Αγαπητοί συνάδελφοι, συναδέλφισσες
Αποτελεί υποχρέωση και ύψιστο καθήκον μου η υπεύθυνη και πλήρη ενημέρωσή σας επί του θέματος που «προσπάθησε και προσπαθεί» να σας ενημερώσει η «ΕΝΙΑΙΑ- ΣΚΕΕΠ-ΕΛΚΕ», σχετικά με την Επιτροπή Εργασιακών Θεμάτων και την συμμετοχή μου σε αυτήν.















Ο Εσωτερικός Κανονισμός Εργασίας που συμφωνήθηκε μεταξύ ΠΣΕΕΠ και Εταιρείας, υπογράφτηκε στις 13/04/2020, με την υπογραφή μου ως Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα ΠΣΕΕΠ συν. Παπαγιαννόπουλου.

Στο άρθρο 36 ορίζει ότι: «Την Επιτροπή Εργασιακών Θεμάτων απαρτίζουν: 2 μέλη του Δ.Σ. της Εταιρείας και τον Πρόεδρο του πλέον αντιπροσωπευτικού σωματείου ή αναπληρωτή του».

Πληροφορηθήκαμε αυτές τις ημέρες, ότι η Εταιρεία στην συνεδρίαση του Δ.Σ. ΕΛΠΕ μηνός Νοεμβρίου 2019, αποφάσισε με την σύμφωνη γνώμη των δύο Εκπροσώπων των Εργαζομένων (συναδέλφων Παπαγιαννόπουλου & Παπακωνσταντίνου), την καθιέρωση αποζημίωσης των συνεδριάσεων της Επιτροπής Εργασιακών Θεμάτων.

Έτσι σήμερα προβλέπεται αποζημίωση, πέραν των Εκπροσώπων μας στο Δ.Σ. ΕΛΠΕ και στην Επιτροπή Εργασιακών Θεμάτων.

Αυτά ως προς τα γεγονότα. Τα υπόλοιπα περί «αξιοπιστίας και σήψης», όπως μπορεί να αντιληφθεί ο οποιοσδήποτε συνάδελφος, αποτελούν συνδικαλιστικές σκοπιμότητες και εμπάθειες, προκειμένου να δικαιολογηθεί η μομφή στο Προεδρείο του Σωματείου.
Εάν χρειασθεί να επανέλθω, οι επόμενες απαντήσεις μου θα δοθούν μέσω των ανακοινώσεων της Παράταξής μου.
Κρινόμαστε όλοι για την αξιοπιστία των λόγων και πράξεων μας.

         Συναδελφικά 
Παναγιώτης Οφθαλμίδης